Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van UAS Schadeherstel inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Jouw mening helpt UAS Schadeherstel de kwaliteit klantgericht te verbeteren.

Waarom uas.tevreden.nl?

Door middel van continu tevredenheidsonderzoek inzicht in ervaringen van klanten

  1. Uw ervaringen met UAS Schadeherstel helpen ons klantervaringen te verbeteren
  2. Het delen van uw ervaringen met UAS Schadeherstel met andere automobilisten
  3. Tevreden.nl meet, rapporteert en presenteert de resultaten; onafhankelijk en betrouwbaar

Kwaliteitsverbetering

UAS Schadeherstel gebruikt uas.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van UAS Schadeherstel.
We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met UAS Schadeherstel te delen, alleen met uw hulp kunnen wij nog klantgerichter gaan werken.

Review richtlijnen & reactiebeleid

Tevreden.nl en UAS Schadeherstel willen dat klanten die op deze site ervaringen zoeken, de informatie krijgen die ze nodig hebben om goede keuzes te maken. Reacties en reviews worden daarom voor publicatie gecontroleerd op o.a. de betrouwbaarheid. Bekijk voor het schrijven van goede reviews de richtlijnen.

Review richtlijnen & redactiebeleid